Z cyklu Okno mého pokoje - část VII.

Už se pomalu a jistě blížím ke konci svého cyklu a tak ještě musím se zmínit co a jak jsem zkoušel. Včera mne napadla myšlenka, jak by se vlhkost dala snížit. Dnes již vím, že to nebylo nejrozumnější řešení a příště si dám větší pozor. Problém je i v tom, že člověk sám při spánku produkuje oxid uhličitý a vodní páru. Není toho sice moc, ale v malé místnosti to někdy i stačí. Okna v místnosti jsou dvoudílná, nikoli zdvojená, tudíž jsem udělal experiment na bázi, že nechám vnější okno otevřené a vnitřní uzavřu, aby se mi do místnosti nedostal chladný vzduch. Skutečnost je taková, že ráno již okna moc orosená nebyla, ale vzduch v místnosti byl značně vychlazený a to mnohem více, než kdykoliv předtím! Takže jsem se nestačil divit, jak jsem ráno sotva nebyl schopen dýchat a zmocňoval se mne dávivý kašel. A výsledek mého experimentování je akorát to, že budu asi nemocný. Příště již budu obezřetnější, i když je to nekonečný boj. Asi si koupím vysoušeč budov a umístím jej přímo před svou postel:-)