Promocéé

Dnešním dnem se můj brácha stal oficiálně inženýrem. No lepší den si na promoce nemohli skutečně vybrat, neboť když venku panují tropické teploty okolo třicítky tak byste nejraději leželi někde ve stínu slunečníku na pláži, popíjeli z brčka svůj oblíbený drink a nevnímali nic jiného než tu sladkou chuť Vašeho oblíbeného nápoje a mírný teplý vánek ve tváři. Ale realita je realita a tak jsem se mírně dusil ještě s několika stovkami přítomných lidí v Domě kultury města Ostravy.


Za prvé: Akce tohoto typu moc nemusím, neboť stát v kulturním sále, kde takřka veškerý přítomný kyslík za tu hodinu a půl stání byl dokonale přeměněn na oxid uhličitý a vodní páru. Dusna a tekoucího potu po svém těle jsem si užil dostatek.

Za druhé: Nerad fotím na takových akcích, neboť každý posléze najde kritiku, jak jste to měli zabrat tak či onak nebo úplně jinak a že by všichni přítomní to nafotili lépe než vy sám.

Za třetí: Je to obecně společensky významná slavnost, takže se všichni musí tvářit happy. Už to mám za sebou a jsem rád že byli všichni studenti "přeměněni" na inženýry (chudáci si vytrpěli víc, neboť toho měli na sobě víc). Všechna ta bráchova studijní inženýrská zvěřina je na poslední fotce. Hodně štěstí a gratulace novopečeným inženýrům.