A dost!

Tak deska ráno už jsem toho měl už opravdu dost, možná až po krk. Jelikož přišla fronta a tudíž i výrazná změna počasí, tak se to velmi rychle odrazilo i na vlhkost v pokoji, kde žiji. Dnes jsem již na rozpacích, zdali je to skutečně o zdraví žít přímo u řeky v přechodném období mezi zimou a jarem, neboť dnešek mi toho byl příkladem. Jelikož se mírně oteplilo, zejména v nočních hodinách, tak se zvýšila vlhkost vzduchu a věřím že se jeho limita limitně blížila v procentech číslu blízkému hodnotě sto. Moje ráno vám ani nechci nijak moc přesněji nastiňovat, neboť se nejedná o příliš hezké počtení... Plné horní cesty dýchací, kdy můj nosohltan sotva to množství stačil v sobě udržet. No, raději pomlčet. Příští týden si beru s sebou do Brna vlhkoměr a měřením se přesvědčím o skutečné vlhkosti. Pokud výsledky měření se budou shodovat s mojí hypotézou, začnu se shánět po výkonném otopném tělese.